星期日, 3月 19, 2017

合理化

  最近經常有人問最想邊個做特首,每次聽到都有點氣憤,立刻回答:「你有得投票咩?」
  聽聞由一開始就反對小圈子選舉的梁國雄話要參加特首選舉,初時以為聽錯,及後他有解釋,但係佢以後再講咩都無用,因為大家都已經將一個小圈子選舉合理化了。
  早幾日,facebook轉來一篇由尊貴的張超雄立法局議員貼在自己facebook上的一段文字(可以上網找):

三月十二日
為什麼我誓死不會支持曾俊華?
作為一個選委,首先要聲明,我絕對不會支持林鄭。但我也絕對不會支持曾俊華。以下是我的理由:
1. 曾俊華服從831,完全沒有抗爭的意念;
2. 曾俊華會推23條立法;
3. 曾俊華在豐厚的盈餘下,仍要所有政府部門在三年內削2%開支;
4. 港府儲備已過三萬億,對於香港要多少儲備才夠,曾俊華竟然説「越多越好!」;
5. 曾俊華説:"You always agree with your boss". 一個只懂得服從老闆、看風駛舵的人,怎能做領導?
可以想像,在曾俊華治下,香港只會繼續貧富懸殊,民不聊生!
作為推動民主自由的議員,第一、二個理由足夠我反對他。作為推動民生的議員,第三、四個理由叫我絕對不會支持他。
一句到尾:
林鄭是evil, 不見得曾俊華是lesser evil.

  看完之後真係唔知點講,也許特區香港或有中國人的地方真係唔應該有民主,也絕對不需要有一人一票選舉,所以由一千二百人選特首請繼續下去。
  由反對小圈子選舉到話要參選,無論有甚麼原因,都等同了贊成小圈子選舉,就算真係欽點又如何,反正市民都係無投票權。(支持梁國雄議員出來參選包括朱凱廸、劉小麗、姚松炎和羅冠聰。)
  張超雄說了不支持某人的原因,而這些原因全部成立的話,那麼將來由另一個人做的時候,想問問,你那不支持的原因中是否全部都不再存在呢?
  例如將來的特首一定有抗爭的意念,不會推二十三條立法,豐厚盈餘下不削減開支,未必會講「越多越好!」但咩都唔講,不服從老闆亦不看風駛舵。如果真係不支持某人而有咁嘅結果,真係要感謝張議員不投票給某人了,更要祝全個特區的人好運。
  既然張議員做人咁有原則,點解唔去反對小圈子不公義的選舉,只說出幾個理由不支持某人,卻無膽指出個個都係魔鬼呢?
  講到咁有理由,無非都係講利益,既然個個都講小圈子選舉,咁即係小圈子選舉最合適特區香港,以後就讓一千二百人投票算了,唔好再講大道理。
  這班議員真係高貴,全因他們當了議員,是一千二百人中的必然選委,他們有權投票,而我們卻無。

沒有留言: