星期一, 6月 25, 2012

莫非

  想起讀二年級那時,因上堂傾偈,被老師罰抄「我以後上堂要留心聽書」一百次。三年級一時疏忽忘記交功課,被中文老師罰抄「我以後記得交功課」二百次。四年級講一個唔係大話的大話,即明明係有只不過話無,咁小嘅事,被老師罰抄「我以後唔講大話」三百次。
  人無可能唔講大話,所以五年級時只不過話唔知係我無交功課,因為根本唔知有功課,結果又係罰抄「我以後要交功課,我以後唔講大話」四百次。都唔記得係未六年級那年,上堂時小休,咁都被老師罰抄「我以後上堂時唔准瞓覺」五百次。
  抄咗咁多年,六年級之後永遠再不用抄,因為自己都好明白上堂係要留心聽書唔好傾偈,准時交功課,最好唔好講大話和上堂唔好瞓覺,因為這些道理係人都知,只不過再無機會罰抄。
  咁多年過去了,無端端有個知識份子這幾日跑出來,四圍告訴人知,做人應該按自己的專業行事云云。如果係應該,點解要話畀人知?
  即係你無錯,點解要自我罰抄「我以後上堂要留心聽書」咁奇怪,莫非做了不可告人的事……

沒有留言: