星期日, 9月 23, 2007

龍蝦湯

  關於食也會有很多笑話,不過永遠不知道真假。從網上看到一個,但知道這個笑話是千真萬確,竟然就發生金凱鮮庭。

飲湯途中,門外來了兩位中年男子,一進門,大嚷大叫。
男子A:我成日食海鮮,唔靚唔食架,呢道我成日黎,最出名就係龍蝦湯。
男子B:呢道都幾難搵架喎。
男子A:係呀,不過好方便,可以泊車呀馬。
侍應:兩位,想食啲咩呢?
男子A:梗係鮑魚啦,開支酒飲下啦,你Wine唔Wine呀?
男子B:好呀!
侍應:咁要紅酒定白酒呀?
男子A:駛問既咩,我食海鮮,你話要飲咩野酒呀?同我黎個龍蝦湯呀?
侍應:唔好意思,我地呢度不嬲都無賣龍蝦湯架。
與友人餐後,狂笑一番。

  能夠想到以龍蝦入湯,可算是突破,亦曾經喝過,感覺如忌廉湯,只不過多了龍蝦味。

4 則留言:

匿名 提到...

龍蝦同大閘蟹是我的至愛,但也要看如何煮。我至今仍未懂得欣賞龍蝦湯,每次飲後喉嚨都會不舒服,難飲時會像忌廉湯「拿」喉版,比較冇咁難飲就不會「拿」喉,仲有少少龍蝦味,但說不上十分好飲。最近北上時點了一個「茶壼湯」,反而能給我驚喜。

MK110 提到...

To agnes:
龍蝦啖啖肉確是吸引,至於大閘蟹嘛,近年水準確是下降了。如果試過法國麵包蟹或是加拿大肉蟹,可能會改變主意。另外,水晶蟹也不錯,至於士巴拿蟹也很濃郁,花蟹則清甜,真是各有所好。
龍蝦湯方面,製法不在這裏公開,因為是他們的秘密。喜不喜歡全是個人喜好,如何弄得美味,則要看師傅功夫了。

匿名 提到...

不是嘛...龍蝦有這麼多的種族嗎?我也很同意法國麵包蟹真的很美味!!!上次一試難忘,在哪的餐館已看不見牠的蹤影。可惜我對煮海鮮一竅不通,送我十斤龍蝦八斤蟹也沒用。

MK110 提到...

To agnes:
上次?上次……應該是一年加半載以前的事吧!
龍蝦很易煮,只是沒有那麼大個煲。蟹也不難,只是劏蟹有點煩。