星期三, 2月 15, 2012

中國特色

  先看AM730一則新聞明報申報高層與梁振英關係

明報申報高層與梁振英關係
(2012年02月15日AM730)
最先披露唐英年大宅僭建的《明報》,昨發表聲明回應傳媒查詢,指該報助理總編輯兼偵查組組長戚本業的外祖父的堂家姐的兒子隋鴻發,是另一特首參選人梁振英的姐夫,雖然這種非直系親戚的關係,按編輯部慣例不需申報,但戚本業從未隱瞞與隋鴻發或梁振英的遙遠親戚關係,偵查組各組員均知悉。聲明強調,戚本業處理有關特首參選人的偵查工作表現客觀嚴謹,符合專業要求。每宗偵查報道從籌劃到刊出,由總編輯及執行總編輯親領及監督,確保準確公允。
梁振英昨回應說,並不識戚本業,兩人亦談不上是親戚,「我相信經過四重關係後,香港人都唔信,我同佢會有乜嘢特殊關係。」他重申特首選舉是君子之爭,「我唔搞人哋嘅黑材料,亦都唔想人抹黑我,我絕對唔會因為同戚本業先生,有唔算係親戚關係嘅關係,去影響別人嘅選舉工程。」

  看完這則新聞,真係睇極都唔明,首先「從未隱瞞與隋鴻發或梁振英的遙遠親戚關係」,跟著「經過四重關係後,香港人都唔信,我同佢會有乜嘢特殊關係。」即係點解?
  明明係「遙遠親戚關係」,何來會覺得「有乜嘢特殊關係」?
  錯綜複雜,點知你哋咩關係。只知聽過一句「窮在鬧市無人問,富在深山有遠親。」
  還有,中國人最喜歡講反話,越話唔係,即係係,越話唔識,即係識,越話唔知,即係知。
  現在是甚麼年代?已經二十一世紀,還講黑材料,不如回到文革時。

沒有留言: