星期二, 2月 28, 2012

唔知講乜

  中國人講說話真係好鬼有藝術充滿禪味,最妙係講咗等於無講,仲係笑笑口咁講,無講又等於講咗,都係笑笑口。
  最近事事講包容,十五年前接受特區香港回歸共產中國,既然滿手血腥的共產政權都可以接受,咁有咩唔可以包容。
  隨處大小便絕對不是文化,貪污行賄好似理所當然肯定中國所獨有,咁順便坐遊艇順便搭私人飛機食餐飯有甚麼稀奇,地下掘多幾呎又無阻人,利益衡突漏報唔報事後唔認只不過係自己人好辦事,又有甚麼值得大驚小怪?這些中國獨特的文化肯定可以「包容」。
  想做個真真正正的中國人,曾鈺成的唔選感言都有可學習的地方:

  「我話『認真考慮』呢四個字一出,當晚已有人傳話俾我,話有人蒐集我黑材料。」
  「梁振英先生兩次打電話俾我,話佢冇、亦唔會搞我黑材料。」

  以下附AM730全文:梁振英兩致電稱不抹黑 曾鈺成宣布棄選

梁振英兩致電稱不抹黑 曾鈺成宣布棄選(2012年02月28日)

  距特首選舉提名期結束只餘兩天,立法會主席曾鈺成經反覆考慮10日後,昨日宣布放棄參選,理由是時間倉卒,未及準備競選工程,他強調中央並無勸退,其決定亦與坊間盛傳有人手握其黑材料無關,他並自爆特首候選人梁振英曾兩度來電,否認蒐集其黑材料。不過,曾鈺成亦大揭今次選舉的醜惡,暗指建制派兩大陣營撕裂引發的局面,已嚴重損害特首選舉的公信力及特首人選的管治威信,認為中央政府及各方均須正視。
  曾任培僑中學校長的曾鈺成,昨在培僑校友會宣布棄選決定。他解釋,由於時間倉卒,未及制訂政綱和準備選舉辯論,他坦言不接受「抄人」政綱,又「恐怕非常吃力,冇乜機會可以短時間內大幅提高公眾對我嘅評價。」曾鈺成指,未評估若出選特首,對民建聯部署立法會選舉和對政黨政治發展造成的影響,「咁多問題出現,如果我依家決定參選,唔係明智做法,所以呢場選舉恐怕我冇法參與。」
  曾鈺成強調,並無自稱代表中央的人與他接觸談及參選問題,更無人勸退他,他自問並非中央不能接受的人物,「亦冇見到紅燈、黃燈、綠燈」,並曾否認因未獲中央開綠燈或「祝福」而決定不參選。在本月17日公開表示認真考慮參選的曾鈺成,直言過去10日經歷選舉醜惡一面,「我話『認真考慮』呢四個字一出,當晚已有人傳話俾我,話有人蒐集我黑材料。」他引述傳聞的黑材料說,「話我周圍借錢……包括我患咗絕症,包括我喺學校做校長時啲數非常混亂,亦包括話我喺1967年時放過炸彈,炸親過人。」他坦言自己非完美無瑕的人,過去亦做過不少錯事,但對黑材料一笑置之,他笑言,「我唔覺得黑材料問題對我有咩影響,如果有咩足以致命,我相信已不在人間!」
  他不相信抹黑事件與候選人有關,並主動透露,「梁振英先生兩次打電話俾我,話佢冇、亦唔會搞我黑材料。」但他說,若有人因急於支持某位候選人而有所動作,「想令我感到有啲恐嚇,於是放棄參選,呢種做法對我考慮參唔參選係一啲影響都冇。」他並忠告躲在暗處的人,「抹黑其他人實際係抹黑選舉,同埋抹黑佢哋支持嘅候選人。」
揭選舉醜惡促中央正視
  曾鈺成說,特首選舉發展至今,中央須正視這問題,「佢嘅公信力已受到非常嚴重損害,呢個機制產生嘅行政長官人選,佢嘅管治威信亦受到非常嚴重損害。」他又說,「希望中央明白到,過去發生嘅事,令香港市民對普選行政長官嘅要求更強烈,希望中央同下屆特區政府正視呢個現實。」曾鈺成稱,雖然外國也有選舉負面新聞,但未至令社會撕裂到不能互相包容,他更以「痛心」及「震驚」等來形容近期發生的事。有傳梁營搜集曾鈺成的黑材料,梁振英競選辦主席張震遠說,「呢個係絕對絕對唔正確,梁振英競選辦公室未曾掂過呢啲黑材料,我哋聽係有聽過,但我哋完全冇用過黑材料,更加唔可能喺幕後操控。」
唐英年促選舉重回正軌
  對於曾鈺成對選舉充斥負面醜聞深感憂慮,特首候選人唐英年透過發言人說,希望各方人士聽到曾鈺成這番肺腑之言,將選舉重新帶回正軌。泛民特首候選人何俊仁說,曾鈺成不參選是意料中事,相信決定來自北京。
李鵬飛指梁營向他提及曾大屋
  在黑材料問題上,有關曾蔭權在深圳租住單位一事,時事評論員李鵬飛透露,梁營有人曾向他提及此事,李認為是刻意放話。不過,梁振英競選辦主任羅范椒芬否認發放黑材料。她指曾蔭權在深圳租大屋的傳聞在政圈流傳已久,亦有聽聞,但強調是曾蔭權本人早前透過電台公開此事,否認梁營有人曾和李鵬飛談及此事。(相關新聞見P.02)

沒有留言: